Audyt E-commerce
Audyt E-commerce - na jakim obecnie poziomie jest Twój sklep?
E-commerce jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznych dziedzin rynkowych. Szybkie tempo rozwoju branży oraz regularne zmiany w trendach sprzedażowych wymuszają na przedsiębiorcach konieczność ciągłego dostosowywania się do panujących warunków
Nasza usługa
Dlaczego warto przeprowadzić Audyt E-commerce w Twojej firmie?
Ustalenie
powodów niskiej konwersji
Wysoki poziom przychodów stanowi oczywiście niezmienny i główny cel każdego właściciela sklepu internetowego. Konwersja w e-commerce jest jednak bardzo złożoną kwestią. Na sprzedaż bezpośrednio wpływa wiele czynników, które często mogą wydawać się poza naszą kontrolą. Atrakcyjność ofert, estetyka sklepu, treści zamieszczone na stronie oraz poziom obsługi klienta to tylko kilka z nich. W celu ustalenia powodów niesatysfakcjonującego poziomu konwersji warto zdecydować się na profesjonalny audyt e-commerce.
Dokładna
analiza Twojego sklepu
Audyt e-commerce polega na dokładnej, wieloobszarowej analizie Twojego sklepu internetowego. Celem analizy jest wykazanie elementów wymagających usprawnienia oraz optymalizacji ścieżki zakupowej. Korzystając ze zdobytych danych, specjalista zasugeruje wymagane usprawnienia, a także stworzy odpowiednią strategię marketingową dla Twojego sklepu. W trakcie audytu wykonuje się także analizę bezpośredniej konkurencji oraz obecnych trendów panujących w branży, w której działa sklep.
Opracowanie
planu działania
Informacje zawarte w audycie zapewnią Ci oszczędność czasu i pieniędzy, często wydawanych na nieefektywne metody promocji oraz pozwolą zaplanować kolejne kroki rozwoju działalności. Dobrze opracowany plan działań e-commerce zagwarantuje optymalny rozwój biznesu w sieci, a także znacznie zwiększą liczbę zadowolonych klientów. Audyt e-commerce to doskonały pomysł zarówno dla osób działających w branży od dłuższego czasu, jak i tych dopiero zaczynających swoją przygodę ze sprzedażą w sieci.
Co zawiera audyt E-commerce?
Główne elementy audytu:
Audyt E-commerce to usługa, która polega na dokładnym sprawdzeniu sklepu internetowego, w celu ustalenia powodów niższej konwersji, wysokiej liczby porzuconych koszyków, wysokiego współczynnika odrzuceń i wielu innych niepokojących wskaźników. Przyjrzymy się także obsłudze posprzedażowej, która również wpływa na doświadczenia klienta i jego decyzje o ponownych zakupach. Sklep zostanie sprawdzony także pod kątem UX. Sprawdzimy także Twoją obecność na marketplace np. Allegro czy Amazon. Po przeprowadzonym audycie otrzymasz dokument, w którym zostanie przedstawiona obecna sytuacja oraz jej powody, a także rekomendacje jak zwiększyć sprzedaż.
Jak wygląda nasza usługa?
Wykonaj pierwszy krok
Odezwij się. Najszybciej jak to możliwe zapoznamy się z Twoją potrzebą i skontaktujemy się z Tobą.
Teraz czas na nasz ruch
Przeanalizujemy Twoją sytuację, a następnie zaproponujemy ścieżkę współpracy dopasowaną do Twoich potrzeb.
Omówienie planu działań
Przedstawioną przez nas propozycję omówimy i wspólnie przygotujemy szczegółowy plan działania.
No to działamy
Po podpisaniu umowy rozpoczniemy pracę nad Twoim projektem zgodnie z wytycznymi, które wspólnie ustaliliśmy.
Raport i rozmowa
Po przeprowadzonym audycie przedstawimy raport, a także wspólnie go omówimy.
Zwiększenie sprzedaży
Wierzymy, że wprowadzenie rekomendacji przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i optymalizacji kosztów.
CZEKAMY na Twoje pytania!
Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej? Nie czekaj, napisz do nas już dziś. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania i szczegółowo omówić co możemy dla Ciebie zrobić.